Geboekt

27 augustus 2019 - Purmerend, Nederland

Het is al weer veel te lang geleden dat we een verre reis hebben gemaakt, ten minste als je 10 dagen relaxen op Zanzibar vorig jaar niet meerekent.

Afgelopen vrijdag zijn we naar Jan Doets geweest om onze plannen door te spreken en hebben we een mooie reis samengesteld.
We gaan we naar Amerika om een rondreis te maken. Dit keer hebben we de Camper uitgekozen als accommodatie en vervoermiddel.
Het model wat we hebben uitgekozen stond bij Jan Doets voor de deur, das wel handig om gelijk even te testen of het bed groot genoeg is.

De reis start 12 mei 2020 met een vliegreis naar Denver Colorado, waar we een nachtje in een hotel verblijven. Vervolgens maken we een rondje tegen de klok in naar het noorden (Wyoming en South Dakota) dan richting het westen (Yellowstone NP en Grand Teton NP) vervolgen naar het zuiden (Utah) om weer te eindigen in Denver 25 dagen later.

We hebben weer een mooie reis in het vooruitzicht en gaan hier onze belevenissen en voorbereiding bij houden.

Groet Chant en Mies

1. Daniëlle:
    28 september 2019
    Leuk! Ik ga jullie reis (reizen) volgen. Veel plezier met alle voorbereidingen! Groetjes!